2012年6月6日 星期三

Lady Gaga - You And I

Lady Gaga 我想是大家都知道的歌星

不過...之前我都不知道她為什麼這麼紅

直到偶然間聽到這首歌...才知道...她會紅不是沒有道理

不只是因為她會做怪而已...而是她是有真本事的...(是唱歌好聽喔!不要想歪了...)

難怪...常聽人家說...有本事的人...到哪裏都可以活的很好...

只要您真的有特殊才能...您也可以活的不一樣...

想怎樣就怎樣...您要學超人一樣穿著內褲到處跑也不會有人管你

而且說不定你還會引領潮流...帶動內褲大流行呢? 呵呵呵。。。








You And I
by Lady Gaga
It's been a long time since I came around 
我們已經認識好一陣子
It's been a long time but I'm back in town
時光荏苒但我再次現身
And this time I'm not leavin' without you 
這次一定要得到你的心
You taste like whiskey when you kiss me oh  
你的吻有威士忌的味道 
I'll give anything again to be your baby doll 
我付出一切只願作你的玩偶
Yeah,this time I'm not leaving without you 
這次一定要得到你的心
He said, "Sit back down where you belong
他說 回妳的位置坐好
In the corner of my bar with your high heels on" 
在酒吧的角落把高跟鞋穿上
Sit back down on the couch where we
回妳的位置坐好
Made love the first time 
在那張我們初次纏綿的沙發上
And you said to me this
你對我說
Something, something about this place
有件事 這件事 跟這個地方有關
Something ’bout lonely nights
關於寂寞的夜裡
And my lipstick on your face 
我的唇膏留在你的臉上
Something, something about my cool Nebraska guy
關於那超酷的內布拉斯加男
Yeah, something about, baby, you and I
關於你和我
It's been two years since I let you go 
離開你已有兩年了
I couldn't listen to a joke or rock n' roll  
無論笑話或是搖滾樂我都聽不下去
Muscle cars drove a truck right through my heart 
心裡像是有卡車隆隆駛過
On my birthday you sang me 'Heart of Gold'
生日那天你對我唱了一首歌
With a guitar hummin' and no clothes
吉他弦聲擦過你赤裸的肉體
This time I'm not leaving without you, oh~oh~
這次一定要得到你的心
Sit back down where you belong 
回妳的位置坐好
In the corner of my bar with your high heels on 
在酒吧的角落把高跟鞋穿上
Sit back down on the couch 
回妳的位置坐好
Were we made love the first time 
在那張我們初次纏綿的沙發上
And you said to me this
你對我說
Something, something about this place
有件事 這件事 跟這個地方有關
Something ’bout lonely nights
關於寂寞的夜裡
And my lipstick on your face 
我的唇膏留在你的臉上
Something, something about my cool Nebraska guy
關於那超酷的內布拉斯加男
Yeah, something about, baby, you and I
關於你和我
You and I 
你和我
You you and I
你 你和我
You you and I
你 你和我
You you and I
你 你和我
You and I
你和我
You you and I 
你 你和我
Oh yeah I'd rather die
喔 如果你不屬於我
without you and I
那我寧可死去Come on ! Put your drinks up !
來吧 請舉杯
We got a whole lot of money, but we still pay rent 
我們的錢再多 也只能租個住所
'Cause you can't buy a house in heaven 
因為買不起天堂的房子
There's only three men that I'ma serve my whole life 
這輩子我只服侍三個男人
It's my daddy and Nebraska and Jesus Christ 
我的父親 內布拉斯加男 以及耶穌基督
There’s something, something about the chase,
有件事 這件事 跟這場競逐有關
6 Whole years
整整6年
I'm a New York woman, born to run you down 
我這個紐約女孩 生來就是要追著你跑
So have my lipstick all over your face
想用唇膏塗滿你的臉龐
Something, something about 
有件事 這件事
Just knowin' when it's right 
關於對的時間 對的人
So put your drinks for Nebraska 
舉杯吧 敬內布拉斯加男
For Nebraska, Nebraska I love you 
敬內布拉斯加男 內布拉斯加男 我愛你
You and I
你和我
You you and I 
你 你和我
Baby, I’d rather die I'd rather die 
寶貝 如果你不屬於我without you and I 
我寧可死去
You and I
你和我
You you and I
你 你和我
Nebraska I’d rather die 
內布拉斯加男 如果你不屬於我 without you and I 
那我寧可死去
It's been a long time since I came around 
我們已經認識好一陣子
Been a long time but I'm back in town 
時光荏苒但我再次現身
This time I'm not leavin' without you 
這次一定要得到你的心

沒有留言: